سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معارج

سلام بر غریب بی کسی که مورد طرد بیشتر مردم است.( قائم آل محمد(عج))

وقتی که اسلام هراسی را در جهان میبینم( مخصوصا در غیر مسلمانان( که مورد استعمار روحی و روانی سردمداران استکبار می شوند و حقوقشان زیر پا له می شود. می بینم که مسلمانان هیچ وقت مظلوم و بی کس نیستند چون خدا و راهنما گران راستینش را دارند. بلکه این انسان هایی که به دلیل دنیا و ثروت و مقام طلبی سردمدارانشان، به پوچی کشانیده شده اند و معنویت را محدود به یک روز ( در بعضی کلیسا ها در همان یک روز هم به رقص و عیاشی می پردازند) و هیچ به فکر روح خدا جوی خود نیستند و این چند روز دنیا هم در گمراهی می مانند و هیچ کس به کمک آنها نمی شتابد و در نتیجه ، کلی ظلم و بدی می بینند. ولی الآن که دوره ی فرامدرن شده دیگر بیشتر یا همه ی غیر مسلمانان به پوچی کشانده شده اند و یک نیاز بزرگ را احساس می کنند. آن احساس نیاز، نیاز به معنویت است که روح و جسم در پناه آن آرام بگیرند. امّا باز عرفان های کاذب دشمنان،/ دست بردار آنها نیست.

اسلام ،/ دینی است که میتواند نیاز همه ی افراد جهان را ارضا کند. ارتباطات جهانی هم( ماتهواره ها و رسانه ها و اینترنتو ارتباطات فردی و اجتماعی) در حال گسترش است و تقریبا همه ی مردم از حال یکدیگر با خبر هستند.

در این میان، سردمداران، احساس ترس و شکست دارند برای مقابله با اسلام و گسترش آن، هر کاری که از دستشان بر می آید، می کنند( اهانت به اسلام و برقراری امنیت شدید در کشور های غیر مسلمان و گذاشتن مأموران امنیتی زیاد از ترس اینکه مسلمانان به آنها حمله کنند) ترس از اسلام را در دل غیر مسلمانان می اندازند.

ولی ما می تولنیم به رساندن معنویت و رنگ الهی و تامل روح را به غیر مسلمانان،/ از طریق رسانه ها ، به زبان های مختلف به انسان های دیگر برسانیم. همچنین رسوایی دشمنان و ستمگران و استکبار گران را به همه ی افراد برسانیم.

وای بر کسانی که دین را از سیاست جدا می کنند تا به اغراض پست و مادی خود برسند.

به امید برقراری وحدت بین انسان ها برای ظهور قائم آل محمد(عج).




ارسال در تاریخ دوشنبه 93 دی 29 توسط اسود
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.
قالب وبلاگ