سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معارج




ارسال در تاریخ چهارشنبه 93 آذر 26 توسط اسود



ارسال در تاریخ چهارشنبه 93 آذر 19 توسط اسود

واویلتا از این همه فتنه و نفاق افکنی ازدشمنان اسلام

خدایا از شما طلب صبر و تحمل برای آقای غریبی که نگران ما مسلمانان هست و ما درکشان نمی کنیم، می خواهم.

خدا دشمنان اسلام را لعنت کند که با نفاق افکنی در میان مسلمانان بر سر مسائل مادی دنیایی خاورمیانه، از هیچ کاری ابا ندارند و سعی در دنیا طلبی دارند.

آمریکا شیطان بزرگی است که دست همکاری به اسرائیل( که مخالف اسلام و امام زمان(عج)) است داده و دست به تحقیر و بد نشان ددن اسلام و امام غریبمان می کند. آمریکا و اسرائیل فکر می کنند که با تبلیغات و جنگ علیه اسلام و مسلمین، می توانند بر ما غلبه کنند. در حالی که این فکر دروغین؟،؟ از یک مشت آدم بی عقل و نادان واحمق بر می آید و خیالی زودگذر است.

الآن داعش و تکفیری ها و طالبان و گروهک هایی که تحت سلطه ی آمریکاو اسرائیل و اعراب آمریکایی و غربی و بعضی کشور های طماع اروپایی، احمقانه در خیال از بین بردن اسلام هستند. ولی جای تعجب است از کسانی که می گویند ای مسلمانان، دشمنان شما از شما زرنگ تر هستند ودارای تفکر و پیشرفت هستند. چون این گفتار آنها، خیانت به اسلام و مسلمیت است، نه یک تلنگر بزرگ برای هول دادن اسلام و مسلمین به سوی پیشرفت.

چرا همه ی گروهک های تروریستی، بعد از چند سال فعالیت هنوز به نتیجه و ثمره ای در تهاجم بر اسلام و مسلمین نرسیده اند؟، چون نمی دانند که اسلام و مسلمانان، پیروزان نهایی این جنگ ها هستند و اسلام دین واحد جهانی و قرآن ، همیشه جاویدان است. در جنگ میان حق و باطل، شاید گروه های حق شسکست هایی خورده باشند ولی مهم این است که این شکست ها برای آنها ، چراغ های پیشرفت و رسیدن به تکامل و استقلال اسلامی است. الآن با اینکه به خاطر اسلام و مسلمین، کلی نظامی و غیر نظامی شهید شده اند، ولی خونشان هدر نرفته است و همیشه در رگ های اسلام می جوشد.

دشمنان اسلامی آنقدر احمق اند که فکر میکنند با کشتار مسلمین و تبرئه ی عمال خود از این کشتار، ظلم بزرگی بر ما مسلمانان میکنند. گرچه کشتار مسلمین برای ما سخت است ولی همه ی این خون های ریخته شده دارد ما را به بیداری اسلام و اتحاد و پیروی ازخدا و اولیایش می رساند و بیشتر موجب گسترش اسلام می شود و در تنتیجه ، زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) و گسترش عدالت در جان می شود.

ما ( مسلمین و ، مظلومان و ستمدیدگان و مستضعفان جهان) مقاومت می کنیم و مانند حضرت زینب (س) می گوییم که( ما رأیت الّا جمیلا- جز زیبایی چیزی ندیدم).

اللهم عجل لولیک الفرج




ارسال در تاریخ چهارشنبه 93 آذر 19 توسط اسود

                                                                                پاسدارحق

إنَ اَلذین قَالوا رَبُنا اللهُ ثُمَ استقموا فلاخوفٌ عَلَیهم وَلا هُم یَحزَنون

     (آن ها که گفتند پرورد گار شان الله است . سپس استقامت کردند نه ترسی برآن ها است و نه اندوهی )[1]

     در یک کشور اسلامی ، رهبر و مراجع تقلید ، به نشر معارف اسلامی می پرداختند و کشور را به خوبی اداره میکردند ولی منافقین مغروری بودند که حواسشان جزء به ثروت و مقام نبود و به خاطر همین هم پیشرفتی نمی کردند. در بین بسیجیان ولایت مدار یک طلبه ای که نامش محدّثه فاطمی بود،هدفی داشت که بالاترین اهداف بود،یعنی دفاع از ارزش های اسلامی. محدّثه از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بود و با وجود مخالفت های منافقین ،در رسیدن به هدفش محکم و استوار بودبه همین دلیل هم، در کارهای خود پیشرفت می کرد و موفق می شد به طوری که نظر دیگران را به خود جلب می کرد. محدثه قبل از رفتن به حوزه ی علمیه، با سخنان دبیر دین و زندگی اش در دوره ی دبیرستان، درباره ی خدا و خوبی هایش، چیز های جدیدی از جمله صبر بر مشکلات، سکوت در مقابل انسان های نادان و پست، تقوا و یقین به خداوند و ایمان به او و اعتماد به نفس بالا و پند گرفتن از حکمت ها و چیز های گرانبهای دیگر را به دست آورده بود. به جز علم که مانده بود. زندگی می گذشت تا اینکه محدّثه برای رفتن به حوزه ی علمیّه، ثبت نام کرد. خداوند، محدّثه را به جایی فرستاد که مدیر آن حوزه( خانم ناصره جاوید) را قبلاً در خواب دیده بود. محدّثه وقتی مدیررا در مصاحبه ی ثبت نام حوزه ی علمیه دید، فهمید که خداوند با اوست و به خاطر همین هم خیلی خوشحال شد و با کمال رضایت برای کسب علم به حوزه رفت. طلبه در حوزه، دوستان خوبی پیدا کرد که مانند او هدف دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت به مردم را داشتند.

   در طول تحصیل سطح دو، روزی مدیرحوزه ی علمیه دراثرفشارکارهای زیاد ناامید شده بود. طلبه هم که خیلی آرام بود و به خدا توکل کرده بود به مدیر پیشنهاد داد که « شما دراثر فشار کارهای زیاد ومشکلات ناامید شده اید و راه حل وپیشنهاد این است که خیلی آرام باشید و به خدا توکل کنید چون خداوند بر همه چیز و کار، قادر و توانا است .،

    مدیر حوزه هم تا مدتی به راه حل طلبه عمل کرد وحالش خیلی بهتر شد. ازجهتی منافقین ودشمنان ارزش های اسلامی ازطرح و فکر محدّثه ( ازطریق نامه هایی که به دفتررهبری می داد ولی جوابی نمی آمد آگاه بودند و قصد داشتند که محدّثه را به دلیل نوشتن طرح فیلمنامه ای که در رابطه با دفاع از ارزش های اسلامی و راه حلّی برای وحدت حوزه و دانشگاه بود را در یک موقعیت مناسب بکشند تا فرصتی برای عملی کردن راه حلّشان نداشته باشد و کاسه و کوزه های منافقین را نشکند. ولی مدیرحوزه علمیه از محدّثه حمایت می کرد. عده ای ازطلبه های حوزه علمیّه ی حضرت معصومه(س) وخانم جاوید طرفدار او بودند. البته مدیرحوزه فقط قصد کمک به محدّثه را داشت .

      بعد از مدتی محدّثه به شهر ستان دیگر، برای دیدار با یکی از خویشاوندانش رفت و صبوری می کرد چون می دانست صبر زیباست و در کنار صبر غربت و دوری را تحمل می کرد چون تحمل هم مانند صبر زیباست. محدّثه خدا را داشت و می دانست که خداوند مهربان بدی بندگانش را نمی خواهد به همین خاطر قلبش آرام گرفت. خویشاوندانش محدّثه را با گفتن حرف هایی مثل مخالفت با روحانیّون و ولیّ فقیه و اوضاع سیاسی اذیّت می کردند علاوه بر آن با سخنان بی دلیل و مغرضانه ی خود، مخالف ارزش های اسلامی بودند.     

محدّثه تنها نبود و با آرامش، چند روز تنهایی و غربت را گذراند و بعد به شهرش برگشت او محکم تر و نزدیک به هدف و از همه والاتربه یقین به خدا در رسیدن به هدفش رسیده بود و مانند کوه محکم و استوار بود.

   چند سال از5 سال سطح دو گذشت و مدیر حوزه همواره از محدّثه حمایت می کرد چون می دانست که محدّثه هدفی جز دفاع ازارزش های اسلامی( یکی از ارزش های اسلامی زندگی به سبک اسلامی است) ندارد. به همین دلیل، مسئولیت پژوهش اخلاقی درباره ی زندگی طلبگی وکسانی که خواهان زندگی اسلامی هستند را برعهده ی وی گذاشت. محدّثه هم با تعدادی از طلّاب دیگر، به صورت گروهی بخش هایی از آن پژوهش را تکمیل کرد. محدثه بخش های باقیمانده ازجزوه( که کسی مسئولیّت تحقیق درباره ی آنها را بر عهده نگرفته بود) را تکمیل کرد.

     محدّثه بعد کسب علم از تحصیل در سطح دو ، با تلاش وتحمل وصبر بر سختی ها و توکل به خداوند عالمیان توانست به هدفش نزدیکتر شود و بصیرت نسبت به اوضاع سیاسی کشور و تهاجم فرهنگی دشمنان و منافقین پیداکند. محدّثه همه این موفقیت ها را از خداوند می دانست چون به اوتوکل کرده بود . مدیر جدید حوزه علمیّه( راشده ناصری)  پیشنهاد ماندن محدّثه درحوزه( بعد ازاتمام سطح دو) برای خدمت درحوزه را داد. محدّثه هم به طور موقّت، خادمیّت حوزه علمیه حضرت معصومه(س) و طلّاب آن و پیشنهاد کمک به کتابخانه و همچنین استادیاری را قبول کرد. در کنار آن کار ها هم به فعّا لیّت خود برای دفاع از ارزشهای اسلامی پرداخت. محدّثه نیز برای برای رسیدن به هدف والای خود, بعدازاتمام سطح دو, تصمیم گرفت و تلاش کرد بصیرت یافت شده در آن چند سال تحصیل در حوزه ی علمیه را با مضامین مرتبط باطرحش (که در سال اول تحصیلی حوزه ی علمیه به صورت ابتدایی و ناقص نوشته بود)، ربط دهد و راه بهتری برای دفاع ازارزش های اسلامی پیدا کند دراین چند سال فعالیت محدثه، منافقین دست روی دست نگذاشتند و نقشه های زیادی می کشیدند و نمی دانستندکه خدا بنده های خویش راتنها نمی گذارد ورئوف و مهربان است .

     محدثه تصمیم گرفت برای آسان شدن زندگی بچّه ها و فرهنگ سازی مناسب و صحیح برای آنها، فرهنگ اسلامی را برای آنها حفظ کند. زیرا اگر بزرگتر ها، به سراغ ماهواره های ضدّ فرهنگ نمی رفتند وپیرو وسوسه های شیطانی نبودند هر گز کار به این جا ها نمی کشید و زندگی اینقدر بر مردم ،سخت نمی شد.

    طرح نهایی محدثه به دفتر رهبری قم، این بود که اگر سریال هایی که کشور کره ی جنوبی ساخته است مثل: جواهری درقصر و امپراطور دریا وافسانه ی جومونگ وتاجرپوسان و برنامه هایی این گونه که خوب هستند وپیام ها و سعی در رسیدن به هدف های بزرگ و خوب، رانشان می دهند یک چیزراکم دارندکه اگر این بود کاملتر  می شد وآن چیز، توکل به خدا وتوسل به قرآن کریم و عترت پیامبراکرم (ص)هستند( که مهمترین عوامل رسیدن به هدف هستند) است. زیرا اگر اینگونه بودند خیلی عالی می شدند . الآن هم بیشتریا شاید همه ی مردم ایران این برنامه هارادوست دارند به خاطر این است که می گوید برای رسیدن به هدف باید چه ویژگی هایی داشته باشیم و خوبی ها بر بدی ها پیروز هستند.

      فیلم های خارجی و پیشرفت های علمی آنها پایه ای محکم ندارد چون پایه محکم و اصل و مبدأ همه چیز و جهان فقط خداست. پس ما می توانیم پیشرفت کنیم چون پایه ایران اسلامی ,زیبایی هاست( خون شهدا وقران وعترت پیامبراکرم(ص) وایمان به خدا ).

     خداوند، ما و جهان را آفریده است. وخداوند فرمودند: که انسان راخلق وخلیفه برزمین قرارداده اند تا با استفاده از قوه ی تعقل و تفکر، به هدف والا( تکامل و سعادت در هر دو دنیا) برسد.ولی افسوس که بعضی یا شایدهم بیشترمردم آن را نمی دانند یا آن قدر سرگرم زندگی اند که فریب دشمنان داخلی و خارجی را خورده و به خاطر ماهواره ها چیز های غیر خدایی و بی ارزش را هدف قرار می دهند و برای رسیدن به آن ، زیر عقاید اسلامی شان می زنند.با اینکه اگر پیامبران وامامان (ع)را الگوی خود قرار میدادند، هرگز فریب دشمنان داخلی و خارجی را نمی خوردند و ارزش ها و عقاید خود را زیر پا نمی گذاشتند. ( ماجرای فتنه ی منافقین در سال 1388، دشمنان اسلام و اهانات آنها ).

     ما فکر می کنیم که شانس، مارابه اینجا رسانده است با اینکه اگر خدا نباشد هیچ چیزی نیست حتی شانس هم نیست. در مورد قبل از زمان امام خمینی (ره) است که ایران، سرزمین اسلامی نبوده بلکه مسلمانانی بودند که به خدا ایمان داشتند ولی فقط پادشاهان اختیار جامعه را دردست داشتند و مردم به صورت رعیت بودند که همیشه برای ارباب خود کارمی کردند. بعدها انسان ها ی بد( حکومت پهلوی) می آمدند و فرهنگ و دین ایرانیان را تغییر می دادند بطوری که حق و باطل معلوم نبود. امام خمینی (ره ) بعد از تهذیب نفس وخودسازی وبعد از به دست آوردن علم ودانش وایجاد ارتباط میان علم قرآن و عترت پیامبر(ص) ودستورات خداوند و صبر و تحمل وآرامش واستواری درآشکار کردن حق و توکل به خداوند توانست  موفق شودو افراد زیادی را به طرف خود برای از بین بردن باطل و باطلیان جذب کند ویک کشور اسلامی متحد که همیشه پابرجا باقی مانده است و باقی خواهد ماند را به این جا برساند بطوری که هیچ کشوری مانند آن نیست. مردم نیز می دانند که این کشوراسلامی به خاطر خون شهدا ی کربلا و دفاع مقدس زنده مانده است پس ایران واقعا زنده است .  

    ایران از زمان انقلاب تا به کنون پیشرفت کرده چون همه می دانند که امام خمینی (ره)چه کرده, و این موفقیت را چگونه به دست آورده است . هرکشوری با فرهنگ خود، زنده است, ایران فرهنگ دارد ولی بعضی ازمردم نمی دانند که می توانند بهترین باشند چون فقط باید به خدا توکل کنند. مثلاً سریال حضرت یوسف (ع) ازنظر داستانی و همه چیز خوب است جزازنظر حجاب, چون ایرانی ها همه چیزدرمورد خدا و ایمان به او و چیزهای دیگر میدانند ولی به آن عمل نمی کنند .

     به نظرمحدّثه، جذابیت نداشتن فیلم های ایرانی ورکود سینماها به خاطر این است که بعضی ازبازیگران فقط به خاطرهدف های مادی کارمی کنند و دم از توکل به خدا می زنند.  شاید به خاطر همین دلیل هم باشد که مردم و یا شاید بعضی از مردم عملاً از خداوند و پیامبر و قرآن و عترت و رهبر و بزرگان دینی اطاعت نمی کنند و زندگی برایشان به صورت یک عادت خشکی درآمده است و به دنبال تنوع می روند. زیرا  یک خلأ بزرگ دارند و آن همان است که گفت: ( توکل به خدا و توسل به راهنما گران اسلام) و همچنین می گوید اگر مردم ایران عملاً به خداوند توکل کنند و فرهنگ ایرانی اسلامی را اجرا کنند حتما پیروز می شوند. بنابراین تنوع به چشم و هم چشمی و اسراف در تنوع و نعمات خدا نیست.

    محدّثه دراین طرح، با تفکردر اندیشه هایش یک ارتباط میان دانشگاه ها وحوزه ها ی علمیه بد ست آورد( ولایتپذیری و بسیجی بودن) . چون طبق سخن امام(ره) اگرحوزه ها و دانشگاه وحدت پیداکنند جمهوری اسلامی ایران, دارای استقلال کامل می شود و کسی نمی تواند برآن غلبه کند. محدثه این راه حل را از همه ی فیلم های کره ی جنوبی که بیشتر شایدهمه ی مردم ایران به آن علاقه دارند، وارتباط آن با توکل به خداوند وپیامبر(ص) وقران وعترت ورهبربزرگ ایران اسلامی به دست آورده و نوشته شده است چون فکر می کند یعنی مطمئن هست که این گونه خیلی بهتر و عالی می شود این راه حل را داد ومطمئن است که در دفاع از ارزش های اسلامی به موفقیت می رسد. امام زمان(عج) به اذن خداوند ظهورخواهد کرد وعدل ودادرااجرامی کند وحق آشکار می شود با امید به خدا بیان این راه حل به پایان می رساند چون او می خواهد یکی ازیاران امام زمان (عج ) شود وجهان پراز عدل و داد می شود. إنشاءالله.

     محدثه به صحیح بودن و اجرایی شدن این طرح، یقین دارد, چون امام خمینی(ره) نمونه ی کسی است که راه حلی برای دفاع ازارزش ها ی اسلامی و زمینه سازی ظهورداده و بسیج را در جمهوری اسلامی ایران برقرارکرد. پس این طرح وراه حل دفاع ازارزش ها ی اسلامی، مورد قبول است وهیچکس نمی تواند منکرآن شود.

      بسیج, فرزند ولایت, منبع سعادت, عاشق شهادت و زمینه ساز ظهور است.

 

 



[1] - سوره احقاف(46)آیه (13).




ارسال در تاریخ شنبه 93 آذر 1 توسط اسود

    ولایت پذیری نقش خیلی مهمی درقیام عاشورااست.بصیرت نیزدرولایت پذیری عاشورایی هانقش مهمی داشت.زیرابودندکسانی درلشکردشمنان امام حسین (علیه السلام)که قبلاًپابه پای لشکریان اسلام درزمان پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم)وامام علی(علیه السلام)می جنگیدند.امادرعاشورا،به خاطربه دست آوردن مقام وثروت وپست،حاضرشدنددرمقابل فرزندپیامبربایستند.بنابراین نتوانستندحق راازباطل تشخیص دهندوبه لشکریان امام حسین (علیه السلام)بپیوندند.72تن یارامام حسین(علیه السلام)باولایت پذیری وگوش به فرمان امام عصرخویش بودن وبصیرت توانستندعاشورارازنده نگهدارندوارزشهای اسلامی راحفظ کنند.




ارسال در تاریخ شنبه 93 آذر 1 توسط اسود
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.
قالب وبلاگ