سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معارج

واویلتا از این همه فتنه و نفاق افکنی ازدشمنان اسلام

خدایا از شما طلب صبر و تحمل برای آقای غریبی که نگران ما مسلمانان هست و ما درکشان نمی کنیم، می خواهم.

خدا دشمنان اسلام را لعنت کند که با نفاق افکنی در میان مسلمانان بر سر مسائل مادی دنیایی خاورمیانه، از هیچ کاری ابا ندارند و سعی در دنیا طلبی دارند.

آمریکا شیطان بزرگی است که دست همکاری به اسرائیل( که مخالف اسلام و امام زمان(عج)) است داده و دست به تحقیر و بد نشان ددن اسلام و امام غریبمان می کند. آمریکا و اسرائیل فکر می کنند که با تبلیغات و جنگ علیه اسلام و مسلمین، می توانند بر ما غلبه کنند. در حالی که این فکر دروغین؟،؟ از یک مشت آدم بی عقل و نادان واحمق بر می آید و خیالی زودگذر است.

الآن داعش و تکفیری ها و طالبان و گروهک هایی که تحت سلطه ی آمریکاو اسرائیل و اعراب آمریکایی و غربی و بعضی کشور های طماع اروپایی، احمقانه در خیال از بین بردن اسلام هستند. ولی جای تعجب است از کسانی که می گویند ای مسلمانان، دشمنان شما از شما زرنگ تر هستند ودارای تفکر و پیشرفت هستند. چون این گفتار آنها، خیانت به اسلام و مسلمیت است، نه یک تلنگر بزرگ برای هول دادن اسلام و مسلمین به سوی پیشرفت.

چرا همه ی گروهک های تروریستی، بعد از چند سال فعالیت هنوز به نتیجه و ثمره ای در تهاجم بر اسلام و مسلمین نرسیده اند؟، چون نمی دانند که اسلام و مسلمانان، پیروزان نهایی این جنگ ها هستند و اسلام دین واحد جهانی و قرآن ، همیشه جاویدان است. در جنگ میان حق و باطل، شاید گروه های حق شسکست هایی خورده باشند ولی مهم این است که این شکست ها برای آنها ، چراغ های پیشرفت و رسیدن به تکامل و استقلال اسلامی است. الآن با اینکه به خاطر اسلام و مسلمین، کلی نظامی و غیر نظامی شهید شده اند، ولی خونشان هدر نرفته است و همیشه در رگ های اسلام می جوشد.

دشمنان اسلامی آنقدر احمق اند که فکر میکنند با کشتار مسلمین و تبرئه ی عمال خود از این کشتار، ظلم بزرگی بر ما مسلمانان میکنند. گرچه کشتار مسلمین برای ما سخت است ولی همه ی این خون های ریخته شده دارد ما را به بیداری اسلام و اتحاد و پیروی ازخدا و اولیایش می رساند و بیشتر موجب گسترش اسلام می شود و در تنتیجه ، زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) و گسترش عدالت در جان می شود.

ما ( مسلمین و ، مظلومان و ستمدیدگان و مستضعفان جهان) مقاومت می کنیم و مانند حضرت زینب (س) می گوییم که( ما رأیت الّا جمیلا- جز زیبایی چیزی ندیدم).

اللهم عجل لولیک الفرج




ارسال در تاریخ چهارشنبه 93 آذر 19 توسط اسود
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.
قالب وبلاگ