سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معارج
Image result for ?عکس اغتشاشگران و لبخند دشمنان?‎



ارسال در تاریخ دوشنبه 96 دی 11 توسط اسود

بسم الله الرّحمن الرّحیم

االسّلام علیک یا أبا صالح المهدی( عجّل الله تعالی فرجه الشّریف)

و سلام به مردم صبور و ولایتمدار و پیروز ایران اسلامی

و درخواست صبر از خداوند منان برای باز ماندگان کشته شدگان اغتشاشگران

و درخواست آرامش و خونسردی برای ولایتمداران و عاشقان نظام و رهبری

«  تحسبوه شرّا لکم بل هو خیر لکم»

این خطاب متوجه تمام مؤمنین در زمان تهمت زدن منافقان و اهل کتاب به خانواده ی پیامبر اکرم( صلّی الله علیه و آله) است؛ و مراد از آن نفی شرّیت و اثبات خیریت این پیشامد است، این است که یکی از سعادت های مجتمع صالح این است که اهل ضلالت و فساد در آن مجتمع شناخته شوند، تا جامعه نسبت به وضع آنها بصیرت پیدا کند، و برای اصلاح این اعضای فاسده دست به اقدام زند؛ مخصوصا در مجتمع دینی که سر و کارش با وحی آسمانی است، و در هر پیشامدی وحیی بر آنان نازل می شود، و ایشان را موعظه و تذکر می دهد که چگونه از این پیشامد استفاده کنند، و دیگر نسبت به امور خود سهل انگاری و غفلت روا ندارند، بلکه در امر دین خود و هر مهم دیگر زندگیشان احتیاط کنند.

   دلیل بر این معنا، جمله« لکل امریٍ منهم ما اکتسب من الاثم» است؛ چون اثم عبارت است از آثار سوئی که بعد از گناه برای آدم باقی می ماند، پس ظاهر جمله این است که آنهایی که این تهمت را زده بودند به آثار سوء عملشان شناخته می شوند، و از دیگران متمایز می گردند و در نتیجه به جای اینکه رسول خدا( صلّی الله علیه و آله) را رسوا کنند خود مفتضح می شوند.( منبع: ترجمه تفسیر المیزان از سید محمد باقر موسوی همدانی بر کتاب تفسیر المیزان علامه سید محمد حسین طباطبایی، تفسیر آیه یازده سوره نور از کلام الله مجید.

بعضی از ما ایرانیها، انگار منتظریم تا یکی یا یه مشت آدم ترسوی گول خورده ی عقده ای شروع به اغتشاش کنند و ما هم مثل بید به خودمون بلرزیم و برای اینکه به قول خودمون جلوی دشمنان و اغتشاشگران، کم نیاریم میریم دعا میکنیم و ترس رو به دل باقی میندازیم و تجمع می کنیم و حس اضطراب رو به همنشینان و دوستامون میدیم و بعضیهامون هم توی این ور و اون ور و این شبکه و اون شبکه دنبال خبر به قولی حساس اغتشاش در شهر های کشور ایران اسلامی میریم. از اون طرف هم دشمنای احمقمون منافقای عقده ای، خوشحالند و لبخند های مسخره و حماقت انگیزشون رو می زنند. برای دشمانمون متأسفم که مردم ایران را پپه دونستند. فکر کردن ما یه مشت آدم احمق و احساسی هستیم. ولی این طور نیست؛ ما مردم ایران میدونیم که هیچ احدی نمیتوند جلوی اسلام رو بگیره. دو تا پاراگراف بالا را بخوانید.

                                                                                                                                                                                             « الحمد لله ربّ العالمین»




ارسال در تاریخ دوشنبه 96 دی 11 توسط اسود
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.
قالب وبلاگ